Jak probíhá proces vyřízení dotace z programu Nová zelená úsporám?

Proces vyřízení dotace z programu Nová zelená úsporám zahrnuje několik kroků, které zajišťují, že dotace bude úspěšně schválena a vyplacena. Celý proces pro vás spravujeme a postaráme se o všechny administrativní náležitosti. Zde je přehled, jak celý postup probíhá:

1. Udělení přístupu k dotačnímu účtu

Nejdříve od vás potřebujeme udělení přístupu do vašeho dotačního účtu. Tento krok nám umožní spravovat vaši žádost a průběžně dokládat všechny potřebné dokumenty a informace. Bez tohoto přístupu bychom nemohli žádat o dotaci a sledovat její stav.

2. Podání žádosti o dotaci

Jakmile máme přístup k vašemu dotačnímu účtu, zažádáme o dotaci za vás. V tomto kroku předkládáme první potřebné dokumenty, které zahrnují technické podklady a návrh řešení. Následně čekáme na schválení dotace ze strany dotačního programu.

3. Realizace fotovoltaické elektrárny

Po schválení žádosti realizujeme instalaci fotovoltaického systému. Po dokončení montáže a uvedení systému do provozu sbíráme potřebné dokumenty, které jsou vyžadovány pro doložení realizace.

4. Doložení dokumentů a žádost o vyplacení dotace

Po samotné realizaci fotovoltaiky doložíme všechny potřebné dokumenty, včetně revizních zpráv a dokladů o instalaci, a podáme žádost o vyplacení finančních prostředků na váš účet. Dotace je následně převedena přímo na váš bankovní účet.

Celý proces vyřízení dotace z programu Nová zelená úsporám zahrnuje správu dotačního účtu, podání žádosti, realizaci projektu a následné doložení dokumentů. Postaráme se o všechny tyto kroky a zajistíme, aby dotace byla schválena a vyplacena včas a bez komplikací.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů. Podrobné znění najdete zde.